Termino variantas


Šiame straipsnyje aprašoma paieškos terminų ataskaita ir kaip ją naudoti.

termino variantas

Pranašumai Naudodami paieškos terminų ataskaitą nustatykite naujus didelio potencialo paieškos terminus ir pridėkite juos prie raktinių žodžių sąrašo. Ieškokite su įmone nesusijusių paieškos terminų ir pridėkite juos kaip neigiamus raktinius žodžius.

termino variantas

Taip neišleisite pinigų rodydami skelbimą žmonėms, kurie juo nesidomi. Kuo skiriasi paieškos terminas ir raktinis žodis? Paieškos terminas — tai tikslus žodis ar keli žodžiai, kuriuos klientas įveda ieškodamas sistemoje Google.

Pavyzdys Deividas nori internetu nusipirkti puokštę Valentino dienos proga.

termino variantas

Į paieškos laukelį Google. Tarkime, kad esate internetinės gėlių įmonės savininkas -ė. Kaip tai veikia Paieškos terminų ataskaita — tai sąrašas paieškos termino variantas, kuriuos naudojo didelis skaičius žmonių ir kuriuos naudojant buvo parodytas jūsų skelbimas.

termino variantas

Atsižvelgiant į raktinių žodžių atitikties parinktis, sąraše esantys paieškos terminai gali skirtis nuo raktinių žodžių sąrašo. Peržiūrėję, kurie atitikties tipai puikiai veikia su tam tikrais raktiniais žodžiais ir paieškomis, galite patikslinti visų raktinių žodžių atitikties tipus, kad skelbimas būtų rodomas tik vykdant tinkamas paieškas.

termino variantas

Šis stulpelis nerodomas pagal numatytuosius nustatymus. Kaip nustatomas paieškos termino atitikties tipas Kad padėtume suprasti, kaip nustatomas paieškos termino atitikties tipas, naudosime toliau nurodytą pavyzdį.

Skelbimų grupė.

termino variantas